ارتش یکی از سالم‌ترین و کارآمدترین دستگاههای کشور است
تاريخ : 27 / 5 / 1393برچسب:, | 2:30 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا
ارتش یکی از سالم‌ترین و کارآمدترین دستگاههای کشور است

 رییس عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتش یکی از مهم کارآمدترین و سالم‌ترین دستگاههای کشور است و نقش در تامین منافع ملی کشور ایفا می‌کند.

 

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام آل‌هاشم ریاست عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در اولین جشنواره خانواده‌های موفق آجا گفت: سازمان عقیدتی سیاسی آجا از یادگارهای امام (ره) در طی 30 سال گذشته است که با برخورداری از رهنمودهای حکیمانه رهبری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود دستاوردهای فرهنگی زیادی در حفظ و صیانت کارکنان و ارتقای بنیه سیاسی و فرهنگی آنها داشته است.

وی ادامه داد: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حمایت سامانه فرماندهی ارتش در سالهای اخیر تلاش‌های زیادی کرده‌اند و با اتخاذ رویکردهای جامع در حوزه تهدیدات دشمن دستاوردهای مهمی را با هدف حفظ قدرت انجام داده است.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم اظهار کرد: با استفاده از اسناد فرادستی در تهیه چشم‌انداز سازمان اقدام کرده‌ایم و مسیر حرکت این سازمان را در فضای روشن جمهوری اسلامی تعیین شده است.

وی با اشاره به تجربیات کارشناسان فرهنگی و نیروهای متعهد گفت: برنامه های متعدد فرهنگی پیش بینی شده و در حال اجراست امروز در سایه رهنمودهای رهبری ارتش جمهوری اسلامی یک سازمان نظامی یافته متعهد است که بصیرت عمیق سیاسی از ویژگیهای بارز کارکنان ارتش جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: ارتش یکی از ثابت ترین و کارآمدترین دستگاههای کشور است و نقش مهمی در تامین منافع ملی ایفا می کند.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن و جنگ نرم از سوی او تاکید کرد: عنایت و اهتمام مسئولان و تصمیم گیرندگان در سطوح عالی ارتش به امور فرهنگی در حوزه نیروهای دفاعی بسیار مهم است.

وی ادامه داد: در لایحه سال گذشته بودجه رویکرد مناسب نسبت به بودجه دستگاه نظامی اتخاذ شد و این موضوع بر عملکرد سازمانهای نظامی تاثیر مستقیمی و بر توان دفاعی آنها موثر است.

آل هاشم تاکید کرد: در امور فرهنگی به توجه و عنایت بیشتر مسئولان نیاز است امیدواریم کاستی ها با توجه مسئولان مرتفع و شاهد بهبودی وضعیت فرهنگی باشیم.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: